Envíos recientes

  • Estilos de vida saludable y la relación con la tecnología 

    Buitrago Escobar, Santiago; Villegas Moreno, Carolina; Magíster en Mercadeo​​​; caroville540@hotmail.com; buitra2005@hotmail.com (Universidad EAFIT; Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2017)
    The World Health Organization calls on the different countries on the need to develop campaigns and strategies to help reduce non-communicable chronic diseases, which are mainly caused by the lack of a healthy lifestyle ...
  • Aplicaciones nativas de Facebook como herramientas de construcción de Bases de datos de audiencias para una marca 

    Rodríguez Ramírez, Mauricio; Magíster en Mercadeo​​​; mauro.rodriguez.ramirez@gmail.com (Universidad EAFIT; Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2017)
    Social media and their impact on human interaction are the results of spontaneous processes over Internet; a collaborative interaction platform that has allowed connecting people from different countries —with different ...
  • Aplicación del mercadeo interno en empresas de Medellín 

    Granada Salazar, Daniela; Magíster en Mercadeo​​​; danielagranadasalazar@gmail.com (Universidad EAFIT; Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2017)
    This descriptive exploratory qualitative study aims to analyze the internal marketing strategies applied by five companies that have activity in Medellín such as Pintuco, Bavaria, Alquería, Servicios Nutresa and Argos, to ...
  • Identificación de la motivación de vendedores y consumidores participantes en los Mercados Campesinos de La Presidenta y el Parque Gabriel García Márquez (Comuna 14) de Medellín 

    Botero Flórez, Sandra Carolina; Magíster en Mercadeo​​​; carobotero@kbmarroquineria.com (Universidad EAFIT; Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2017)
    Is Important Identify the motivation behind the purchase of products in Mercados campesinos, or farmer's market by the residents of Comuna 14 in Medellín -- Knowing this we can implement adequate strategies that facilitate ...
  • Diseño de una herramienta de endomarketing para empresas 

    Moreno Montoya, Diana Marcela; Magíster en Mercadeo​​​; dmoren17@eafit.edu.co (Universidad EAFIT; Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2017)
    The present work compiles and analyzes the literature developed around the endomarketing in Colombia and Latin American countries in which its application has generated literature on its implementation -- For this purpose, ...

Más