Examinando por Materia "marketing"
Mostrando 1 - 4 de 4
Resultados por página
Opciones de ordenación
Ítem Competitive Analysis by Manufactures of Automobiles and Sports Utility Vehicles (SUV), using the Customer Perceived Value as a tool for that purpose(Universidad EAFIT, 27/05/2014) Jaime Baby Moreno; Carlos Andrés Restrepo Ayala; Universidad EAFIT; Profesor Asistente Escuela de Ciencias Estratégicas Universidad Pontificia Bolivariana, Medellín, ColombiaÍtem Enfoque de opciones reales para la valoración financiera de marcas(Universidad EAFIT, 2012) González Londoño, Yessica; Zuluaga Carmona, Mauricio; Maya Ochoa, Cecilia; Grupo ISA, Colombia; Coordinador del Área Profesional en Finanzas del Tecnológico de Antioquia, Institución Universitaria. Medellín, Colombia; Gerente Financiera y de Administración del Mercado (CFO-MO), XM S.A. ESP. Grupo ISA, Colombia; Economía y Finanzas; Finanzas; Grupo de Investigación Finanzas y BancaÍtem Modeling perspective for the relevant market of voice services: Mobile to Mobile.(2015-10-19) Lucia Quintero M, O.; Jaramillo P, Fabian L.; Bastidas, Manuela; Universidad EAFIT. Escuela de Ciencias; Modelado MatemáticoThe markets, associated to -mobile to mobile- services of voice, in Advanced Mobile Telecommunications services in Latin America have been subject to dominant operator regulatory processes, which are necessary to attain the market conditions...Ítem Real Options Approach to Financial Valuation of Brands(Universidad EAFIT, 04/12/2012) Yessica González Londoño; Mauricio Zuluaga Carmona; Cecilia Maya Ochoa; XM S.A. ESP. (Grupo ISA), Colombia; Coordinador del Área Profesional en Finanzas del Tecnológico de Antioquia, Institución Universitaria. Medellín, Colombia; Gerente Financiera y de Administración del Mercado (CFO-MO), XM S.A. ESP. (Grupo ISA) Colombi