Logotipo del repositorio
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorio
  • Comunidades
  • Listar por
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "comunidades"

Mostrando 1 - 4 de 4
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Asistencia Técnica para la actualización del programa de mejoramiento de barrios del municipio de La Paz, Bolivia
    (Universidad EAFIT, 2023) García Villada, Verónica; Gómez Aristizabal, Juliana; Toro López, Laura; Castaño Cardenas, Natalia; Echeverri Restrepo, Alejandro; Orrego Jaramillo, Laura; Villaroel, León Ximena; Vargas Salazar, Pablo Antonio; Birchuett Serrano, Mariana; Chitiva Mejía, Juan Pablo; García Arias, Gabriela; Charry Castañeda, Maria José; Estrada Mesa, Lorenzo; Carcamo Fernández, Susana; Universidad EAFIT
  • Cargando...
    Miniatura
    Ítem
    De la ética del trabajo a la estética del consumo
    (Universidad EAFIT, 15/06/2008) Pablo Cuartas; Universidad Nacional de Colombia
  • Cargando...
    Miniatura
    Ítem
    Disagreement in Science
    (Universidad EAFIT, 2016-11-01) Giraldo Cerón, Andrés Felipe; Equipo Universidad de los niños
  • Cargando...
    Miniatura
    Ítem
    Horizontal and bidirectional exchanges: Social Appropriation of Knowledge
    (Universidad EAFIT, 2023) Cadena-Gaitán, Carlos; Gómez Galvis, Javier; Luján Sáenz, Juan Carlos; Flórez Muñoz, María Camila; Caicedo Alarcón, Óscar; López Otálvaro, Catalina; Lafaurie López, Laura; Zuluaga Cosme, Shirley Milena; Galvis Bravo, Susana; Patiño Orozco, Agustín; González, Ana María; Universidad EAFIT
    Social Appropriation of Knowledge (ASC) is a comprehensive academic approach that encompasses research, innovation and the training of scientific talent. It also prioritizes experiential learning and the convergence of universitary missional processes of training and research. This publication seeks to serve diverse communities, whether academic or not, to conceive, design and manage science, technology and innovation projects that promote the co-creation of knowledge with transformative power; to enhance instances for dialogue and deliberation arround science; and to mobilize diverse communities in solving the challenges we face as humanity.

Vigilada Mineducación

Universidad con Acreditación Institucional hasta 2026 - Resolución MEN 2158 de 2018

Software DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Configuración de cookies
  • Enviar Sugerencias