Logotipo del repositorio
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorio
  • Comunidades
  • Listar por
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Glass container industry"

Mostrando 1 - 3 de 3
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Construcción de un prototipo funcional de guías plásticas en una estación de inspección automática múltiple de botellas en OI Peldar
    (Universidad EAFIT, 2008) Medina Cardona, Camilo; Villegas López, Juan Santiago
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Optimización del sistema de enfriamiento de moldura en las máquinas formadoras de envases de la empresa O-I Peldar
    (Universidad EAFIT, 2008) Rincón Lopera, Daniel; Villegas López, Juan Santiago
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Valor percibido en la experiencia de desarrollo conjunto de envases de vidrio
    (2018) Jiménez Herrera, Andrés; Gentilin, Mariano; Bejarano Botero, Luis Mauricio
    The customer experience literature often has a B2C approach; nevertheless, to assess the perceived value of customers in industrial settings several particularities should be considered -- The purpose of this research is to evaluate the value perceived by customers throughout the experience of conjoint development of glass containers -- To achieve this, a qualitative research was conducted aimed to identify the key components of the value proposition of one of the main players in the glass industry in Colombia -- Customer experience during the phases of co-ideation, co-design and co-testing was analyzed -- Then the value proposition was weighed against the actual value perceived by customers -- Results show that B2B customer experience entails a complex network of interactions and perceptions, hence its management must be holistic, not limiting its scope merely to one business process -- Recommendations are proposed to the enterprise for managing the customer experience from a value co-creation platform

Vigilada Mineducación

Universidad con Acreditación Institucional hasta 2026 - Resolución MEN 2158 de 2018

Software DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Configuración de cookies
  • Enviar Sugerencias