Examinando por Autor "Salazar Martínez, Carlos Andrés"
Mostrando 1 - 6 de 6
Resultados por página
Opciones de ordenación
Ítem Aplicación de las TIC´s en la generación de experiencias de usuario en el sector servicios(Universidad EAFIT, 2023) Salazar Martínez, Carlos Andrés; Guzman Ordoñez, Anabel; Díaz León, Christian Andrés; Gómez Aristizábal, Sara Isabel; Universidad EAFITÍtem La hispanidad en la obra ensayística de Baldomero Sanín Cano, higiene, libertad y unidad(Universidad EAFIT, 2012) Salazar Martínez, Carlos AndrésEn este artículo el ensayo literario es tomado como un recurso válido para construir una visión de la identidad hispanoamericana -- Considerando dicha premisa, es posible hablar de Baldomero Sanín Cano (1861 –1957) como un ensayista en el cual es posible rastrear algunos de los fenómenos históricos que propiciaron la fundación de ciertos rasgos comunes a todos los pueblos hispanoamericanos -- El descubrimiento y la conquista de América proporcionan, en este caso, los argumentos necesarios para comprender la hispanidad por medio de conceptos como la higiene, la libertad y la unidadÍtem Narrativas en vilo – 2016 – Editores académicos: Clemencia Ardila, Luis Fernando Restrepo, Sergio Villalobos-Ruminott – Medellín – Fondo Editorial Universidad EAFIT(Universidad EAFIT, 2017-06-16) Salazar Martínez, Carlos Andrés; Universidad EAFITÍtem El origen sensorial de la conciencia en la narrativa colombiana (1870-1920)(Universidad EAFIT, 2020) Salazar Martínez, Carlos Andrés; Ardila de Robledo, Alba ClemenciaÍtem Pensar la crisis. Perplejidad, emergencia y un nuevo nosotros(Universidad EAFIT, 2020) Avilés Romero, Lorena; Buela, Alberto; Buitrago Londoño, Alfonso; Echeverri Álvarez, Jonathan; Eslava Gómez, Adolfo; Garzón Vallejo, Iván; Giraldo Ramírez, Jorge; Gómez Albarello, Juan Gabriel; Jaramillo Arroyave, Daniel; Navia, Mateo; Quintero Montoya, Olga Lucía; Salazar Martínez, Carlos Andrés; Sierra Naranjo, Víctor Manuel; Silva Jaramillo, Santiago; Velásquez, Omar Mauricio; Villacañas, José Luis; Vinasco Guzmán, Javier Asdrúbal; Vásquez Arias, Mauricio; Orejuela Gómez, Jonny Javier; Lemos Hoyos, Mariantonia; Ríos Ramírez, Alejandra; eslava@eafit.edu.co; jorgegiraldo@eafit.edu.co; Eslava Gómez, Adolfo; Giraldo Ramírez, JorgeÍtem Proceso de ASC - GESTION Y ADOPCION DE EQUIPOS DIGITALES EN ORGANIZACIONES DEL AREA METROPOLITANA DE MEDELLIN(Universidad EAFIT, 2022) Higuita Olaya, Daniel; Salazar Martínez, Carlos Andrés; Universidad EAFITThis project seeks to propose a framework to facilitate the adoption and active participation of digital marketing teams in companies. This framework will be obtained from the processing and analysis of information collected among businesses in the region that have had this type of experience. Data collection will be carried out through the use of collection instruments that are adapted to both qualitative and quantitative analysis methodologies and will be carried out with the main focus of concern being to understand the challenges and threats, opportunities and strengths related to the management of this type of equipment. The purpose is to answer questions such as: What type of methodologies were used to adopt a digital business model? What has been the main role that the digital team has played in the organization? What has been the main impact that digital marketing has had on the value chain? What type of technologies have been used? How has the interaction with customers changed and what effects did it have in terms of production and logistics? The project will include phases such as the construction of a reference framework and categories of analysis assigned to the study of the available bibliography, the collection of information in the companies, the comparative study of the cases and the analysis of the results.