2020-10-232011-11-012322-8687http://hdl.handle.net/10784/24206For knowledge to become true learning, it must be filtered, digested, transformed and applied. Learning is then a process that occurs in each human being, and that depends on the experiences lived, their abilities, capacities and desires. It is a completely dynamic never ending process, as our desires, experiences and needs change day after day.Para que el conocimiento se convierta en un verdadero aprendizaje es necesario filtrarlo, digerirlo, transformarlo y aplicarlo. Aprender es entonces un proceso que se da en cada ser humano, y que depende de las experiencias vividas, de sus habilidades, capacidades y deseos. Es un proceso completamente dinámico de nunca acabar, pues nuestros deseos, experiencias y necesidades cambian día tras día.application/pdfspaCopyright (c) 2011 Luisa Fernanda MurielWhat is to learn?¿Qué es aprender?articleinfo:eu-repo/semantics/openAccessEAFIT Children's Universityconstructivismactuve laerninglearning stylesAcceso abierto2020-10-23Muriel Gil, Luisa Fernanda