2020-10-232019-11-012322-8687http://hdl.handle.net/10784/24322Gabriel E. Levy B makes a deep reflection based on an investigation of the content presented by television in Colombia and its approaches, also raises the issue of technological instruments in schools and educational space. He ends by reflecting on the importance of presenting children with content of good warmness, well thought out for their education and amusementGabriel E. Levy B hace una profunda reflexión partiendo de una investigación de lo contenidos que presenta la televisión en Colombia y sus enfoques, plantea también el tema de los instrumentos tecnológicos en las escuelas y espacicos educativos. Termina reflexionando sobre la importancia de presentarle a los niños contenidos de buena cálidad, bien pensados para su educación y diversiónapplication/pdfspaCopyright (c) 2019 Gabriel E. Levy B.Science Communication for Children in Public Televiison¿Qué hay para los niños en la caja? Comunicación de ciencia en la televisión pública infantilarticleinfo:eu-repo/semantics/openAccessEAFIT Children's Universitysocial appropriation of knowledgecolombiapublic televisionscience communication for childrenTelevisión públicacontenidos científicos para niñosresponsabilidad de los medios de comunicacióndovilgación ceintíficaAcceso abierto2020-10-23Levy B., Gabriel E.