2020-10-232015-11-012322-8687http://hdl.handle.net/10784/24268Mystery, play, debate and creation are part of the tools that are implemented according to age groups. Age distribution, a strategy that promotes the processes of learning, teaching and social appropriation of scientific knowledge with children and young people.El misterio, el juego, el debate y la creación hacen parte de las herramientas que se implementan de acuerdo a los grupos de edad. La distribución por edades, una estrategia que propicia los procesos de aprendizaje, enseñanza y apropiación social del conocimiento científico con niños y jóvenes.application/pdfspaCopyright (c) 2015 María Adelaida ArangoAge-Tailoring of Strategies in Workshops at EAFIT Children's UniversityEstrategias para diferentes edades en los talleres Universidad de los niños EAFITarticleinfo:eu-repo/semantics/openAccessEAFIT Children's Universityaccountsparticipantsenthiusiasmlearningsknowledgebest practiceschallengesyoung peopleAprendizajeexperienciasimplicacionesadolescentesniñosestrategias pedagogicasexperiencia adquiridadesafiosapropiación social del conocimiento científicoUniversidad de los NiñosAcceso abierto2020-10-23Arango Uribe, María Adelaida