2020-10-232010-11-012322-8687http://hdl.handle.net/10784/24193Interview with Sarah Ochoa, participant of Expeditions to Knowledge, especifically Expedition to Art in the City: “The expedition to Art in the City is an artistic intervention. We are breaking the routine, because supposedly the university is only aplace to study and there is not a minute left. We are getting in the way, drawing attention, so that people stop and have the opportunity to sit, rest and play; things they haven't done since they entered college.Sarah Ochoa, participante en la expedición al Arte en la Ciudad: “La expedición al Arte en la Ciudad es una intervención artística. Estamos rompiendo la rutina, porque supuestamente a la universidad se viene solamente a estudiar y no queda un minuto de tiempo. Estamos estorbando, llamando la atención, para que la gente se detenga y tenga la oportunidad de sentarse, descansar, jugar; cosas que no ha hecho desde que entró a la universidad.application/pdfspaCopyright (c) 2010 Sarah OchoaInterviewEntrevistaarticleinfo:eu-repo/semantics/openAccessEAFIT Children's Universityquestionsformative researchhotbeds of researchUniversidad de los Niños EAFITinvestigación formativasemilleros de investigacióneducación de la cienciacomunicación de la cienciaAcceso abierto2020-10-23Ochoa, Sarah