2024-07-162022https://hdl.handle.net/10784/34147EstudiantesPúblico generalMedios de comunicaciónAdministradoresInteractive digital journalistic comic about the business experience, but also as a reconciliation project, from the food company Casai, from Medellín. The comic shows the challenges of an entrepreneur, presents his main lessons as a businessman and details how the company harmoniously linked victims and perpetrators of the armed conflict. It is a case analysis of business and social innovation.Cómic periodístico digital interactivo sobre la experiencia empresarial, pero también como proyecto de reconciliación, de la compañía de alimentos Casai, de Medellín. El cómic muestra los desafíos de un emprendedor, presenta sus principales lecciones como empresario y detalla cómo la empresa vinculó en forma armónica a víctimas y victimarios del conflicto armado. Es un análisis de caso de innovación empresarial y social.spaCopyright © 2023 Universidad EAFIT.Journalistic comic "The instinctive audacity of an entrepreneur"Cómic periodístico "La audacia instintiva de un emprendedor"info:eu-repo/semantics/otherinfo:eu-repo/semantics/openAccessComicJournalistic comicGraphic novelTransmedia journalismEntrepreneurshipEntrepreneurshipPeaceReconciliationCómicCómic periodísticoNovela gráficaPeriodismo transmediaEmpresarismoEmprendimientoPazReconciliaciónAcceso abierto2024-07-16Soto Correa, Carlos MarioBetancur Betancur, Juan Gonzaloreponame: Repositorio Institucional Universidad EAFITinstname: Universidad EAFIT