• español
    • English
  • Self-archive
  • Browse
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type
  • English 
    • español
    • English
  • Help
  • Login
 
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesis de Grado
  • Escuela de Administración
  • Maestría en Mercadeo (tesis)
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesis de Grado
  • Escuela de Administración
  • Maestría en Mercadeo (tesis)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 12

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Hallazgos importantes en la respuesta infantil ante estímulos para la construcción de hábitos y estilos de vida 

Lalinde Arango, Verónica; Correa Arango, María del Carmen (Universidad EAFIT, 2016)
Las observaciones y comentarios realizados por padres de familia sobre sus hijos en la edad de dos años sobre el rechazo o resistencia a los alimentos sin ningún tipo de razón fue el punto de partida para la estructuración ...
Thumbnail

Evaluación preliminar de la viabilidad de una herramienta de investigación para la medición de las experiencias emocionales en los procesos de servicios 

Ballén Franco, Andrés Santiago; González Orrego, Carolina (Universidad EAFIT, 2016)
Se ha identificado que las emociones experimentadas por consumidores durante una experiencia de servicio son cruciales para la conformación de los momentos de verdad, por lo cual identificarlas y entenderlas en forma más ...
Thumbnail

Análisis de viabilidad para implementar canales y medios digitales de la marca Blossom 

Ochoa Nieto, Juan Esteban (2018)
The Health and Personal Care category shows a very interesting dynamic in Colombia, especially for the brands of the Massive Products (Unknown Brands) and its distribution channels -- According to a market research conducted ...
Thumbnail

Influencia del mercadeo emocional aplicado en empaques en la intención de compra de huevos 

Davidson Berrío, Erica; Velásquez Restrepo, Ana María (Universidad EAFIT, 2015)
Thumbnail

Análisis del impacto del material P. O. P. en los puntos de venta de los distribuidores de los productos de la empresa Compañía de Empaques 

Isaza Olarte, Juan Ricardo (Universidad EAFIT, 2017)
Compañía de Empaques sought, through a basic exploratory investigation, to understand the most important factors that boost customers to buy their product at the point of purchase -- Besides want to analyze the customer’s ...
Thumbnail

Evaluación de la viabilidad comercial de la apertura de un punto de venta de ropa importada para mujeres en la Vía Primavera de la ciudad de Medellín 

Marín Suárez, Yeny Alexandra (2019)
This market study seeks to evaluate the commercial viability of creating a business project for the marketing of imported clothing for women between 25 and 60 years of age. This is due to a previously identified business ...
Thumbnail

Disposición de compra de loncheras escolares por medio de un aplicativo móvil 

Posada Calle, Mariana (Universidad EAFIT, 2018)
The current investigation goes for knowing about the shopping avaliability that Barranquilla's mothers with average-high economics has to get school lunch for their 3 to 8 years old children by a personalized mobile app ...
Thumbnail

Exploración del rol de las emociones y el estado de ánimo en el proceso de decisión de compra del calzado. 

Arias Mejía, Andrea (Universidad Eafit, 2019)
According to Gross, Sheppes, & Urry (2011), a person’s mood or state of mind are the feelings that people carries, those feelings remain over time, and are manifested through internal stimuli, and as a result produce an ...
Thumbnail

El consumo en los Food Trucks : el caso de Medellín 

Moreno Arcila, Catalina; Marmolejo Montoya, Diana Carolina (Universidad EAFIT, 2019)
The growth of the hospitality industry and its focus on experiences, the development of tourism, better and wider cultural, government support entrepreneurship and an increasingly open to entertainment population, among ...
Thumbnail

Comprar con los 5 sentidos : indicadores de una experiencia agradable del comprador en locales de tenis y ropa deportiva de la marca Branchos 

Ramírez Serna, Jhony Andrey (Universidad EAFIT, 2019)
  • «
  • 1
  • 2
  • »

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorArias Mejía, Andrea (1)Ballén Franco, Andrés Santiago (1)Correa Arango, María del Carmen (1)Davidson Berrío, Erica (1)Gonzalez Ibarguen, Maily Yiseth (1)González Orrego, Carolina (1)Henao Ceballos, Paola (1)Isaza Olarte, Juan Ricardo (1)Lalinde Arango, Verónica (1)Marmolejo Montoya, Diana Carolina (1)... View MoreSubject
ANÁLISIS DE MERCADEO (12)
COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR (12)
Consumer behavior (7)Market surveys (6)INVESTIGACIÓN CUALITATIVA (4)MERCADEO - INVESTIGACIONES - METODOLOGÍA (4)CONSUMIDORES - ACTITUDES (3)Actitudes (2)Attitudes (2)Children - Nutrition (2)... View MoreDate Issued2019 (6)2016 (2)2018 (2)2015 (1)2017 (1)Has File(s)
true (12)

universidad eafit medellin repositorio institucional

Vigilada Mineducación
Universidad con Acreditación Institucional hasta 2026
Resolución MEN 2158 de 2018

Líneas de Atención

Medellín: (57) (4) - 448 95 00
Resto del país: 01 8000 515 900
Conmutador: (57) (4) - 2619500
Carrera 49 N 7 Sur - 50
Medellín, Colombia, Suramérica

Derechos Reservados

DSpace software
copyright © 2002-2016 
Duraspace

Theme by 
@mire NV