• español
    • English
  • Self-archive
  • Browse
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • xmlui.ArtifactBrowser.Navigation.browse_type
  • English 
    • español
    • English
  • Help
  • Login
 
Search 
  •   DSpace Home
  • Tesis de Grado
  • Escuela de Administración
  • Maestría en Mercadeo (tesis)
  • Search
  •   DSpace Home
  • Tesis de Grado
  • Escuela de Administración
  • Maestría en Mercadeo (tesis)
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 10

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Evaluación de la viabilidad comercial de la apertura de un punto de venta de ropa importada para mujeres en la Vía Primavera de la ciudad de Medellín 

Marín Suárez, Yeny Alexandra (2019)
This market study seeks to evaluate the commercial viability of creating a business project for the marketing of imported clothing for women between 25 and 60 years of age. This is due to a previously identified business ...
Thumbnail

Tácticas del fabricante para la fidelización del vendedor de mostrador de ferreterías minoristas de productos para la construcción y remodelación en Medellín. 

Restrepo Uribe, Andrea; Cardona Herrera, Sebastián (Universidad Eafit, 2019)
In this research work, are discovered the tactics that manufacturers can use to promote loyalty, aimed to counter salespeople in retail hardware stores in Medellin, for construction and remodeling. For this, a qualitative ...
Thumbnail

Análisis de la aceptación de un champú a base de cebolla por las mujeres en la ciudad de Medellín 

Vélez González, Catalina (Universidad EAFIT, 2019)
Current trends in consumption show how new demographic groups have been developed that tend to consume natural products which provide health and well- being. The onion has been used extensively for gastronomic purposes, ...
Thumbnail

Estrategia de pricing basada en valor y su aplicación en la industria 

Araujo Zapata, Manuel; Ríos Valencia, Clara Eugenia (Universidad EAFIT, 2019)
Thumbnail

Intención de compra de las empresas del Valle de Aburrá con relación a un servicio de arrendamiento de uniformes 

Vásquez Mejia, Juan David (Universidad EAFIT, 2019)
Thumbnail

Exploración del rol de las emociones y el estado de ánimo en el proceso de decisión de compra del calzado. 

Arias Mejía, Andrea (Universidad Eafit, 2019)
According to Gross, Sheppes, & Urry (2011), a person’s mood or state of mind are the feelings that people carries, those feelings remain over time, and are manifested through internal stimuli, and as a result produce an ...
Thumbnail

El consumo en los Food Trucks : el caso de Medellín 

Moreno Arcila, Catalina; Marmolejo Montoya, Diana Carolina (Universidad EAFIT, 2019)
The growth of the hospitality industry and its focus on experiences, the development of tourism, better and wider cultural, government support entrepreneurship and an increasingly open to entertainment population, among ...
Thumbnail

Comprar con los 5 sentidos : indicadores de una experiencia agradable del comprador en locales de tenis y ropa deportiva de la marca Branchos 

Ramírez Serna, Jhony Andrey (Universidad EAFIT, 2019)
Thumbnail

Influencia de las instagramers en las preferencias de moda de sus seguidoras : exploración desde la actitud y la motivación. 

Gonzalez Ibarguen, Maily Yiseth (Universidad EAFIT, 2019)
Thumbnail

Efectos de la soledad en las prácticas de consumo 

Henao Ceballos, Paola (Universidad EAFIT, 2019)
Loneliness is a human phenomenon that derives from the need for contact with others. It constitutes a subjective experience that varies from person to person and produces different consequences physical and psychosocial ...

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAraujo Zapata, Manuel (1)Arias Mejía, Andrea (1)Cardona Herrera, Sebastián (1)Gonzalez Ibarguen, Maily Yiseth (1)Henao Ceballos, Paola (1)Marmolejo Montoya, Diana Carolina (1)Marín Suárez, Yeny Alexandra (1)Moreno Arcila, Catalina (1)Ramírez Serna, Jhony Andrey (1)Restrepo Uribe, Andrea (1)... View MoreSubject
ANÁLISIS DE MERCADEO (10)
COMPORTAMIENTO DEL CONSUMIDOR (6)INVESTIGACIÓN CUALITATIVA (5)MERCADEO - INVESTIGACIONES - METODOLOGÍA (5)Actitudes (3)Attitudes (3)CONSUMIDORES - ACTITUDES (3)Motivaciones (2)Motivations (2)5 sentidos (1)... View MoreDate Issued
2019 (10)
Has File(s)
true (10)

universidad eafit medellin repositorio institucional

Vigilada Mineducación
Universidad con Acreditación Institucional hasta 2026
Resolución MEN 2158 de 2018

Líneas de Atención

Medellín: (57) (4) - 448 95 00
Resto del país: 01 8000 515 900
Conmutador: (57) (4) - 2619500
Carrera 49 N 7 Sur - 50
Medellín, Colombia, Suramérica

Derechos Reservados

DSpace software
copyright © 2002-2016 
Duraspace

Theme by 
@mire NV