Search
Now showing items 1-10 of 708
Atributos de marca de la categoría de prendas y accesorios deportivos valorados por los consumidores entre 25 y 55 años de la ciudad de Medellín
(Universidad EAFIT, 2020)
The rise of healthy lifestyle has boosted the sportswear industry in the world. According to Euromonitor International (2018), the global growth of this market has been 22% in the last 5 years, and in Colombia it was even ...
Las organizaciones deportivas olímpicas en Colombia : experiencias de mercadeo que promuevan la fidelización y el valor de marca
(Universidad EAFIT, 2020)
This research work had as a general objective to propose, for Olympic sports organizations in Colombia, marketing experiences that promote brand loyalty and value. The research approach was qualitative, exploratory-descriptive, ...
Cultura organizacional e innovación : una revisión de la literatura
(Universidad EAFIT, 2020)
Redefinición del programa de desarrollo de proveedores en Industrias Haceb
(Universidad Eafit, 2020)
Propuesta de optimización del proceso de fabricación de joyería y bisutería en la empresa Precoarte S.A.S
(2020)
Colombian jewelry and imitation jewelry goes through a temporary situation, Colombia is a producer country of gold and other precious metals but the high prices, the different requirements to access them and the new trends ...
De personajes reconocidos a marcas personales : aproximación exploratoria al personal branding
(2020)
Among the last decade of the 20th century and the second of the 21st century, information and communication technologies available have enhanced the possibility of individuals to interact with collectives and project ...
Programa de lealtad para los negocios institucionales de la Universidad EAFIT
(Universidad EAFITMolina Jaramillo, Juan Fenando, 2020)