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dc.contributorUniversidad EAFITspa
dc.coverage.spatialMedellín de: Lat: 06 15 00 N degrees minutes Lat: 6.2500 decimal degrees Long: 075 36 00 W degrees minutes Long: -75.6000 decimal degreeseng
dc.date01/06/2005
dc.date.available2019-10-04T14:40:52Z
dc.date.issued01/06/2005
dc.identifier.issn2256-4322
dc.identifier.issn1692-0279
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10784/14088
dc.descriptionThis article addresses the perceived customer value (PCV) of a consumer durable product (refrigerators). It is a byproduct of the research project PERCEIVED CUSTOMER VALUE OF A CONSUMER DURABLE PRODUCT: CONSTRUCT AND MEASUREMENT, conducted by the same authors. After making some observations about the PCV, and some general comments about competitive analysis, the PCV figures resulting from the project, are shown. Finally, a way to use such figures as a tool for competitive analysis is illustrated.eng
dc.descriptionEste artículo se ocupa del Valor Percibido por el Cliente (VPC), de un producto durable de consumo (neveras). Se deriva del trabajo de investigación EL VALOR PERCIBIDOPOR LOS CLIENTES (VPC) PARA UN PRODUCTO DURABLE DE CONSUMO:SU CONSTRUCTO Y MEDICIÓN, realizado por los autores. Después de hacer algunas consideraciones sobre el VPC y el análisis competitivo, se muestran las cifras obtenidas en el proyecto mencionado y la forma de utilizarlas como instrumento de análisis competitivo.spa
dc.formattext/html
dc.language.isospaspa
dc.publisherUniversidad EAFITspa
dc.relation.isversionofhttp://publicaciones.eafit.edu.co/index.php/administer/article/view/666
dc.relation.urihttp://publicaciones.eafit.edu.co/index.php/administer/article/view/666
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesseng
dc.rightsCopyright © 2005 Jaime Baby Moreno, Juan Gonzalo Londoño Jaramilloeng
dc.sourceinstname:Universidad EAFIT
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional Universidad EAFIT
dc.sourceAD-minister: No 06 (2005)spa
dc.titleValor Percibido por el Cliente (VPC), como una herramienta para el análisis competitivospa
dc.typearticleeng
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articleeng
dc.typepublishedVersioneng
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersioneng
dc.rights.accessRightsopenAccesseng
dc.type.spaArtículospa
dc.subject.keywordPerceived customer value (PCV)eng
dc.subject.keywordConsumer durable producteng
dc.subject.keywordTool for competitive analysiseng
dc.subject.keywordValor Percibido por el Cliente (VPC)spa
dc.subject.keywordproducto durable de consumospa
dc.subject.keywordinstrumento de análisis competitivospa
dc.rights.accesoLibre accesospa
dc.date.accessioned2019-10-04T14:40:52Z
dc.contributor.authorJaime Baby Morenospa
dc.contributor.authorJuan Gonzalo Londoño Jaramillospa
dc.citation.journalTitleAD-ministereng
dc.citation.issue6
dc.citation.spage93
dc.citation.epage113


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