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  • Análisis de la experiencia de usuario en el portal web CereArt 

    Moreno Palacio, Verónica; Magíster en Mercadeo​​​; veronicamorenopalacio@gmail.com (Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2018)
    The objective of this work arises from the unawareness and lack of maturity that exists in e-commerce in Colombia -- It Aims to find out how is the user experience that users face regarding usability and information ...
  • Aspectos que inciden en el comportamiento de las marcas propias en América Latina 

    Kepes Bustamante, Julián; Magíster en Mercadeo​​​; juliankepes712@hotmail.com (Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2018)
    Abstract: This paper addresses the main aspects both internal (organizational) and external (contextual) that affect the behavior of own brands in Latin America, which during the last decade have shown significant growth ...
  • Componentes de la mezcla de mercadeo internacional en el proceso de internacionalización de las empresas 

    Martínez Soto, Daniela; Magíster en Mercadeo​​​; dmarti34@eafit.edu.co (Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2018)
    In this research were approched the components of the international marketing mix used during the enterprise’s internationalization processes -- To develop it, it was taken as a reference the concern in existing companies ...
  • Comunicación y confianza, las claves que posibilitan el liderazgo en esquemas de trabajo virtual 

    García Madrigal, María Alejandra; Magíster en Administración; alejita875@hotmail.com (Maestría en Administración - MBA; Escuela de Administración. Departamento de Organización y Gerencia, 2018)
    This paper aims to identify ten aspects that have critical impact in leadership of virtual teams -- ICT enable non-traditional working schemes which bring challenges and changes in relationships between leader and subordinates ...
  • Estrategia de pricing basada en valor y su aplicación en la industria 

    Araujo Zapata, Manuel; Ríos Valencia, Clara Eugenia; Magíster en Mercadeo​​​; maraujo1@eafit.edu.co; criosval@eafit.edu.co (Universidad EAFIT; Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración; Medellín, 2019)
  • La experiencia de usuario en el proceso de montaje de un restaurante en la ciudad de Medellín 

    Cardona Arango, Santiago; Magíster en Mercadeo​​​; scardon3@gmail.com (Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2018)
    The indicators and economic analysis related to the food service market in Colombia show a sector that is strengthened and grows in a sustainable manner every year, but where, paradoxically, the city of Medellin shows ...
  • Identificar el proceso decisión de compra de la categoría de accesorios para mascotas caninas 

    González Jaramillo, Sonia Margarita; Magíster en Mercadeo​​​; sgonza15@eafit.edu.co (Universidad EAFIT; Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2018)
    This paper contains the findings of an exploratory study whose objective is identifying the purchasing decision process in dog accessories -- Accessories are all dog related products, except food or health related items ...
  • Influencia de la cultura organizacional en la cultura de innovación: El caso de una organización textil antioqueña 

    Jaramillo Zapata, Eliana Yanneth; Restrepo Aguirre, Elizabeth; Magíster en Gerencia de la Innovación y el Conocimiento; elirestrepo9@hotmail.com; eli0181@gmail.com (Maestría en Gerencia de la Innovación y el Conocimiento; Escuela de Administración, 2018)
    This paper aims to understand the influence of organizational culture in relation to the development of a culture of innovation -- For this, a qualitative study was carried out in an organization of the textile sector -- ...
  • Motivaciones de consumo de servicios de belleza y disposición de demanda en línea 

    Garcés Flórez, Eucaris del Socorro; Osorio Marulanda, Luisa Fernanda; Magíster en Mercadeo​​​; egarces6@eafit.edu.co; losori37@eafit.edu.co (Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2018)
    This work was born from the interest of analyzing and knowing in depth the motivations of consumers of beauty services, and their availability of online demand -- With this research, the actions, tastes and preferences ...
  • Valor percibido en la experiencia de desarrollo conjunto de envases de vidrio 

    Jiménez Herrera, Andrés; Magíster en Mercadeo​​​; ajimen14@eafit.edu.co (Maestría en Mercadeo; Escuela de Administración, 2018)
    The customer experience literature often has a B2C approach; nevertheless, to assess the perceived value of customers in industrial settings several particularities should be considered -- The purpose of this research is ...