Examinando por Materia "podcast"
Mostrando 1 - 5 de 5
Resultados por página
Opciones de ordenación
Ítem Bioancestry: a natural history(Universidad EAFIT, 2023) Lopera Velásquez, María Alejandra; Alzate Hincapié, Brian Steven; Bula García, María Alejandra; Palomino Ochoa, Santiago; García Castaño, Wendy; Osorio Beltrán, Valentina; Pizarro Bello, Albeiro Alfonso; Ortíz Zapata, Matías; León Ávila, Natalia; Torres Orozco, Jerónimo; Universidad EAFITWebsite that collects information about the Ecopatria project, field trips, events and audiovisual and sound content that complements the podcast.Ítem Ciencia y equidad a voces(Universidad EAFIT, 2021) Universidad de los niños EAFIT; Universidad de los niños EAFITÍtem Management and Business Podcast: How do I apply continuous improvement on a daily basis?(Universidad EAFIT, 2023) Universidad EAFITIn this session, we talk with Juan Pablo Bustamante Torres, an expert in process optimization methodologies, focusing on the importance of improving our daily practices, starting with a clear direction for the organization, to determine how we can contribute to achieving objectives. In this chapter, we explore how useful it is to understand the consequences of not fulfilling something.Ítem Management and Business Podcast: Leadership of change. It is not a story from 0 to 100(Universidad EAFIT, 2023) Montoya Hernández Ángela Maria; Vanegas Chinchilla, Nórida Constanza; Universidad EAFITJoin us in this conversation with Daniel Grisales Soto, an expert on leadership, where we will discuss the importance of leading change, understanding that this process does not happen overnight, and the relevance of changing things in oneself before attempting to do so with others.Ítem El taller va a la radio(Universidad EAFIT, 2020-11) Vásquez Muriel, David; Equipo Universidad de los niñosUna idea resume lo que hemos aprendido en la Universidad de los niños EAFIT sobre hacer programas de comunicación de la ciencia en radio: un buen programa de radio es un taller educativo sonoro. Tanto el taller como el programa se basan en la diversidad como elemento enriquecedor, la ausencia de jerarquías respecto al conocimiento y la pregunta como puerta a la conversación y el intercambio de saberes.