Logotipo del repositorio
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorio
  • Comunidades
  • Listar por
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "YouTube"

Mostrando 1 - 3 de 3
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • No hay miniatura disponible
    Publicación
    Analizando patrones de éxito en YouTube : un sistema de recomendación para creadores de contenidos educativos
    (Universidad EAFIT, 2024) Osorio Urrea, Vanessa; Ortiz Arias, Santiago; del Castillo Cortázar, Francisco Javier
  • Cargando...
    Miniatura
    Ítem
    “Happy” in Za’atari: Difference and Global Belonging in the Refugee Camp Imaginary
    (Universidad EAFIT, 2022) Bauman, Emily
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Percepción acerca de la publicidad en la red social YouTube
    (Universidad EAFIT, 2023) Cote Ramírez, Pablo; Echeverri Álvarez, Jonathan
    Objective: To identify the perceptions held by a group of individuals in the city of Medellín regarding the use of the social media platform YouTube for brand and product advertisements in videos. Conceptual framework: The conceptual elaborations revolve around consumer perception of YouTube ads, social media platforms, and advertising. Method: A descriptive quantitative study with a cross-sectional design was conducted. The research design employed a case study approach using questionnaires consisting of both open-ended and closed-ended questions. The study aimed to involve approximately 100 participants, selected through a non-probabilistic sampling method, who exhibit high consumption of the YouTube platform.

Vigilada Mineducación

Universidad con Acreditación Institucional hasta 2026 - Resolución MEN 2158 de 2018

Software DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Configuración de cookies
  • Enviar Sugerencias