Logotipo del repositorio
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
Logotipo del repositorio
  • Comunidades
  • Listar por
  • English
  • Español
  • Français
  • Português
  • Iniciar sesión
    ¿Has olvidado tu contraseña?
  1. Inicio
  2. Examinar por materia

Examinando por Materia "Alojamiento"

Mostrando 1 - 4 de 4
Resultados por página
Opciones de ordenación
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Análisis económico de la relación entre la expansión de Airbnb y los precios de la vivienda nueva en siete ciudades de Colombia entre 2016 y 2022
    (Universidad EAFIT, 2023) Mena Moreno, Luis Enrique; Arias Araque, Lorena Andrea; Chaparro Cardona, Juan Camilo
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Estudio de prefactibilidad para la creación de un espacio colaborativo y multipropósito denominado “Posada colaborativa” en el municipio de Aránzazu departamento de Caldas
    (Universidad EAFIT, 2024) Cárdenas Restrepo, Daniel Alejandro; Sepúlveda Uribe, Juliana; Díez Benjumea, Jhon Miguel
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Un estudio exploratorio de los millennials en Medellín : factores que influyen en la toma de decisión de un alojamiento turístico
    (Universidad Eafit, 2019) Katich Restrepo, Daniela; Rojas de Francisco, Laura Isabel
    This project arises from the interest of knowing the decision-making process of a tourist accommodation of people on the millennial generation visiting Medellín, in order of what has been said about millennial travelers. To know the factors that influence the decision-making of a tourist accommodation, the related stages, the evaluation criteria and the determining attributes. To achieve this, a work is contemplated that includes surveys with visitors, interviews with tour operators who are experts in receiving millennials and data analysis of the sector. As a result, it is found that factors such as support, trend tracking, cost/benefit, location, communication, experience and social influence in the decision making of a tourist accommodation in Medellin for millennials; where used evaluation criteria are, for example, photos, evaluations that provide information on factors such as truthfulness, cleanliness, communication, location, arrival and quality, as well as determining attributes used to distinguish the available options related with room type, rates, services such as free wi-fi and other complementary services.
  • No hay miniatura disponible
    Ítem
    Plan de mercadeo para Mi Hotel San Diego
    (Universidad EAFIT, 2024) Londoño Mejía, Valentina; Ruiz Velásquez, María Andrea

Vigilada Mineducación

Universidad con Acreditación Institucional hasta 2026 - Resolución MEN 2158 de 2018

Software DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Configuración de cookies
  • Enviar Sugerencias